Ford Puma Czech

Montáž 3-bodových bezpečnostních pásů Sparco
Publikováno: Úterý, 17.06. 2008 - 09:11:14
Téma:


Před nedávnem jsem si pořídil do auta nové sedačky, při běžné jízdě perfektně drží tělo. Po absolvování letní Mimoně 2008, kdy jsem si poprvé zkusil slalom, jsem zjistil, že by to ještě něco chtělo. Nové bezpečnostní pásy. Tradiční řešení uchycení se mi nelíbilo, musel bych vrtat do kastle. Na tuning srazech v sousedním Německu jsem viděl uchycení, kde byly použity původní body uchycení pásů a to se mi zdálo jako nejlepší řešení.

Použité nářadí:
  • Gola sada - 30 hvězdice klíč ( šroubovák )
  • Flexostroj
  • Šicí stroj
  • Nůž na párání spojů
Použité komponenty:
  • 2x 3-bodový bezpečnostní pás Sparco
  • 2x origo zámek bezpečnostních pásů ( zadní Ford Puma )
  • 6x origo náboj bezpečnostních pásů ( Ford )
Samotné montáži předcházela důkladná příprava na montáž:
  • Zakoupený pás se musel nechat přešít ( odpáral se „Sparto“ spoj a našil se nový stejné tloušky ), protože místo původních plechů s výřezem na šroub se použili origo forďácký náboje pásů.
  • Od nově zakoupených zámků pásů se muselo Flexou odřezat původně ukotvovací kovová deska. Tím jsem si vytvořil „oko“ na navlečení na trubku, která vede za řidičem a spolujezdcem ( je tam na vlečen původní pás ).
Montáž:
  • Pomocí Gola sady ( respektive 30-hvězdice ) jsem odšrouboval tu trubku za řidičem ( spolujezdcem ) a nasunul připravený zámek pásu.
  • Poté už stačilo pouze vzít 3-bodové pásy a zacvaknout do všech bodů
Kolik ta sranda stála:
  • Náboje a zámky ( Elton´s shop )..500 Kč
  • Sparco pásy ( Lexani Racing )…4000 Kč
  • Prošití pásů ( místní švadlena ) …200 Kč
  • Celková cena pořízení ………...4700 Kč
  • Radost z nové blbosti… k nezaplacení


Autor: Johnik

Kompletní fotogalerie





Tento článek si můžete přečíst na webu Ford Puma Czech
http://www.ford-puma.cz

Tento článek najdete na adrese:
http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=39