Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
 Ford Puma Racing - Technické specifikace

Technikalion nám odeslal(a) následující článek: "Koncept Ford Puma ST160 byl poprvé představen v roce 1999 v Ženevě na Motorshow. Ford Puma Racing byla vytvořena v limitované sérii a to v počtu 500 kusů, upravené od Tickford. Byla použita modifikovaná verze motoru 1.7 Zetec-SE. Další modifikace byly: širší stopa kol vpředu i vzadu, úprava karoserie částečně hliníková přední část a zadní ocelová kvůli zabránění kroucení karoserie, čtyřpístkové, kotoučové brzdy, modifikovaný výfukový systém, Sparco sportovní sedačky v Alcantře, 17“ paprsková kola. Tato verze byla vyrobena pouze s řízením vpravo a všech 500 kusů mělo barvu Ford Imperial Blue.

Motor

Typ motoru 1.7 16V ZETEC SE s upravenými vačkami, sacím potrubím a výfukovým systémem
Objem válců 1679 ccm
Vrtání 80 mm
Zdvih 83,5 mm
Pohonné palivo bezolovnatý benzín
Maximální výkon 155 HP
Při otáčkách 7000 1/min
Maximální točivý moment 162 Nm
Při otáčkách 4500 1/min

Vlastnosti

0-60 mph 7,9 s
0-100 kmph 8,2 s
Maximální rychlost 202 kmph
Spotřeba (město/mimo/kombinace) 11,3 / 6,3 / 8,1 l

Konstrukce

Válce čtyři v řadě
Hlava válců, blok slitina z hliníku
Typ motoru DOHC
Vačková hřídel poháněna řemenem
Řídící jednotka Ford EEC-V
Vstřikování sekční elektronické vstřikování SEFI
Zapalování elektronické zapalování
Převodovka pětirychlostní B5, manuální

Tlumiče a karoserie

Přední část – nezávislé zavěšení MacPherson, použity kvalitněší pružiny, tlumiče a stabilizátor, coý o 35 mm zvětší dráhu v zatáčkách
Zadní část – polonezávislé zavěšení, kvalitnější tlumiče, pružiny a nápravnice což celkově zvětší o 45 mm dráhu v zatáčkách

Brzdy, podvozková část

Přední – 295mm větrané kotouče, elektronicky řízené rozdělení brzdných sil, Alcon – čtyřpístkové třmeny, Mintex – brzdové destičky
Zadní – 270mm kotouče
Řízení – nastavitelné, posilovač řízení
Kola a pneu – 17x7,5“ mnohopaprskové, penu Pirelli P7000 o rozměru 215/40


Rozměry

Délka 3984 mm
Šířka 1770 mm
Výška 1315 mm
Rozvor náprav 2446 mm
Interiér sedačky Ford Racing Sparco s nastavitelností zaklonění, zadní sedačky, boční interiér a volant jsou potaženy látkou Alcantara

Standardní výbava

Klimatizace, ABS s ASR, el. okna, vyhřívaná zrcátka, čelní a zadní sklo, CD přehrávač, obvodový alarm s imobilizérem.

"



 
Přihlásit se
Přezdívka

Heslo

Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Do tohoto pole vložte bezpečnostní kód:

Ještě nemáte svůj účet? Můžete si jej vytvořit zde. Jako registrovaný uživatel získáte řadu výhod. Budete moct upravit vzhled tohoto webu, nastavit zobrazení komentářů, posílat komentáře, posílat zprávy ostatním uživatelům a řadu dalších.
Související odkazy
Hodnocení článku
Průměrné hodnocení: 4.75
Účastníků: 4

Výborný

Zvolte počet hvězdiček:

Výborný
Velmi dobré
Dobré
Povedený
Špatné

Možnosti
"Ford Puma Racing - Technické specifikace" | Přihlásit/Registrovat | 2 komentářů | Vyhledávání v diskusi
Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah.

Re: Ford Puma Racing - Technické specifikace (Hodnocení: 1)
Od: Marty-N (marty-n@azet.sk) - Středa, 02.01. 2008 - 13:24:32
Musím reagovat,protože Puma v tomto provedení je naozaj pecka.To sa podarilo.Ta rozšírená karoséria jej fakt ide.Až na tu omezenu výrobu.Škoda :(


Re: Ford Puma Racing - Technické specifikace (Hodnocení: 1)
Od: pali666pali (pali666pali@azet.sk) - Pondělí, 30.03. 2009 - 20:25:30
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
chcem sa spytat kolko by stalo keby som chcel prehodit brzdy z racing pumy do klasickej 1.7 kedze su tam dost slabe...a v racing pume su aj vzadu kotuce







Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.10 sekund